Колектив ВПУ № 92 м. Сєвєродонецька є переможцями ХІ та ХІІ Міжнародних виставок «Інноватика в сучасній освіті»

Навесні 2020 року творча група викладачів та майстрів брала участь в ХІ Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти – 2020» у номінації «Міжнародне співробітництво як важливий фактор конкурентоспроможності української освітньої системи».

У березні 2020 року наш навчальний заклад на чолі з директором М.В. Ліщішиним був нагороджений дипломом та Золотою медаллю «Міжнародне співробітництво як важливий фактор конкурентоспроможності української освітньої системи».

Із 2017 року ВПУ № 92 м. Сєвєродонецька  є регіональним базовим експериментальним закладом із питань упровадження в навчально-виховний процес сучасних ІКТ у рамках реалізації дуальної системи навчання.  Все нове, невідоме викликає острах, але колектив  ВПУ №92 взявся за організацію навчального процесу в цьому напрямку. Було розроблено шляхи взаємодії роботодавців та ВПУ №92 м.Сєвєродонецька щодо забезпечення  впровадження елементів дуальної системи в навчально-виробничий процес. Однією з перспективних та стратегічно важливих технологій організації освітнього процесу, яка протягом часу дає можливість вирішення  вище зазначеної задачі є дуальна система навчання, сенс якої (нагадаємо) полягає у паралельному навчанні у закладі освіти та на виробництві. За основу цієї системи покладено принцип взаємного зв’язку теорії з практикою, що дозволяє здобувачам освіти не лише знайомитися з виробництвом, але й засвоювати прийоми та навички роботи на робочих місцях підприємств їх майбутніх роботодавців.

 

У 2019 році наш навчальний заклад брав участь у Міжнародному стажуванні для набуття професійних навичок. Здобувачі освіти безпосередньо працювали за своїми спеціальностями: офіціанти, кухарі та бармени у курортному комплексі «Албена» та «Біла Лагуна», м. Балчик, Болгарія.

Після закінчення стажування здобувачі отримали Міжнародні Сертифікати, в яких зазначені години практики та вивчення іноземних мов.

 

У рамках проведення ХІІ Міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті» викладачі ВПУ №92 м. Сєвєродонецька представили досвід роботи Крюка Дмитра Вікторовича у номінації: «Інновації з підвищення якості вивчення природничо-математичних дисциплін  у закладах освіти».

Викладачі природничо-математичних дисциплін Вищого професійного училища №92 м. Сєвєродонецька  не стоять осторонь інновацій освіти. Варто відзначити, що протягом останніх років в училищі  триває інтенсивне переосмислення підходів до організації процесу учіння, колектив долає стереотипи педагогічного мислення, здійснює глибинні системні перетворення. Педагогічні працівники училища  експериментують, апробують та успішно впроваджують нові ідеї, технології, методики. Усвідомлення того, що викладач є організатором освітнього процесу, метою якого є пробудження й підтримання прагнення молоді  до пізнання, спонукає викладачів училища шукати шляхи підвищення інтересу здобувачів освіти  до навчання, урізноманітнюючи його зміст, форми та прийоми шляхом використання інновацій. Проте питання впровадження інноваційних технологій вимагає системності та серйозного науково-методичного підходу.

Викладачі природничо-математичних дисциплін ВПУ№92 м. Сєвєродонецька  працюють над науково-методичною проблемною темою «Підвищення ефективності навчально-виховного процесу шляхом упровадження інноваційних освітніх технологій».

Із метою реалізації головних положень науково-методичної проблеми й упровадження в практику роботи освітніх інноваційних технологій організовано роботу ініціативної творчої групи «Інтерактивні технології навчання» (керівник Р. С. Сєдих), продовжує роботу творча група «Упровадження інформаційних технологій у навчально-виховний процес» (керівник О.В. Агафонова).

Із 2017 року ВПУ № 92 м. Сєвєродонецька  є регіональним базовим експериментальним закладом із питань упровадження в навчально-виховний процес сучасних ІКТ у рамках реалізації дуальної системи навчання.  Все нове, невідоме викликає острах, але колектив  ВПУ №92 взявся за організацію навчального процесу в цьому напрямку.

Викладачі природничо-математичних дисциплін ВПУ № 92 м. Сєвєродонецька  використовують готові програмні педагогічні засоби, власні презентації, електронні проекти, забезпечуючи мультимедійний супровід на уроках математики, вищої математики, фізики, хімії, комп’ютерної технології, географії, біології, комерційної діяльності.

В училищі створено робочу творчу групу, команду викладачів — учасників проекту.

Розпочато роботу з формування  методичної бази розробок кожного уроку з використанням  класмейт ПК. Так, на своїх уроках фізики, астрономії, Крюк Д. В. використовує з метою підвищення знань   програми для вивчення «Астрономії 11 клас».  Програма включає в себе уроки зі шкільного курсу «Астрономії» згідно програми МОН, додаткові матеріали та цікаві факти.

Крюк Д. В. створив віртуальний планетарій «RedShift», у якому демонструється зіркове небо обох півкуль з усіма сузір’ями та об’єктами нашого Всесвіту. Ми можемо відправитися в подорож  у будь-яку частину Всесвіту. Є також історичні факти з  освоєння космосу.

 

«Віртуальна лабораторія» з фізики дає змогу виконувати лабораторні роботи. Крюк Д.В. має опис самих робіт, контрольні питання та мультимедійні файли по практичному виконанню самої лабораторної роботи.

Отже, у процесі роботи викладачі природничо-математичних дисциплін Вищого професійного училища №92 м. Сєвєродонецька переконалися, що лише вдала інтеграція сучасних педагогічних технологій інтерактивного, особистісно-орієнтованого, проектного навчання на основі постійного розвитку критичного мислення здобувачів освіти дасть змогу розвивати творчі здібності, а значить, і формувати його творчу особистість. Вдало проведена робота завжди потребує значних зусиль і плідної співпраці викладача і здобувача освіти.

Ми пишаємося тим, що в жовтні 2020 року колектив училища на чолі з директором М. В. Ліщішиним нагороджений Дипломом та Золотою медаллю «Інноватика в сучасній освіті».

Йде час, удосконалюються технологічні процеси, розробляються новітні технології, але будь-що не обходиться без людини, робітника,спеціаліста, персоналу. І у будь-які часи не було і немає вищого звання, ніж робітнича людина, людина праці. Це його руками, вмінням, майстерністю створюються матеріальні цінності, добробут народу, держави. Отже, нині необхідний комплексний підхід до інноваційної освітньої стратегії закладів професійної(професійно-технічної) освіти, що відображає головну спрямованість, – якість оновлення всієї системи професійної підготовки кадрів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Ми на нашому сайті використовуємо файли cookie, якщо ви не згодні, щоб ми використовували даний тип файлів, ви повинні відповідним чином встановити налаштування вашого браузера (в такому випадку ми не гарантуємо коректної роботи сайту) або не використовувати наш веб-сайт

x